Ostrówek, dnia 20.07.2020r. Gmina Ostrówek 98 -311 Ostrówek 115 pow. wieluński woj. Łódzkie tel. 43 8415 023 fax. 43 8415 020 />ug_ostrowek@interia.pl
GK.7011.1.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.)
Zamawiający: Gmina Ostrówek , Ostrówek 115, 98-311 Ostrówek NIP: 832- 196 - 51- 42 REGON: 730934690 Osoba do kontaktu: Kalina Wawrzyniak I. Opis przedmiotu zamówienia Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Remont pomieszczenia A – łazienka dla dziewcząt obejmuje: Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem 2) Remont pomieszczenia B- łazienka dla chłopców obejmuje: Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem 3) Remont pomieszczenia c – łazienka obsługi obejmuje: Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 2 – przedmiar robót. Pomieszczenie przeznaczone do przeprowadzenia robót wykończeniowych można oglądać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Skrzynnie, Skrzynno 96, 98-311 Ostrówek w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15:00.
3. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: od 28 lipca 2020r. do 21 sierpnia 2020r. 4. Kryteria oceny ofert: cena i termin wykonania prac
II. Opis sposobu przygotowania oferty Ofertę należy sporządzić pisemnie na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1. III. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Termin składania ofert do 27.07.2020r. do godz. 15.00. 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub pisemnie – listem) na adres : Urząd Gminy w Ostrówku, Ostrówek 115, 98-311 Ostrówek 3. Oferty złożone po terminie, oferty niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane; 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. IV. Kryteria oceny ofert: Cena i termin wykonania prac V. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie powiadomiony poprzez złożenie zamówienia i zaproszenie do podpisania umowy. VI. Dodatkowe informacje. Wzór umowy jest składnikiem zapytania ofertowego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. VII. Osoba odpowiedzialna za kontakt z wykonawcami: Kalina Wawrzyniak nr telefonu 699 671 208
Miejscowość i data Podpis Zamawiającego 20.07.2020r. Załączniki : 1. Załącznik nr 1 formularz ofertowy 2. Załącznik nr 2 – przedmiar robót 3. Załącznik nr 3 - wzór umowy
ZAŁACZNIK NR 1
do zapytania ofertowego z dnia 20.07.2020r
Dane Oferenta Nazwa/Imię i Nazwisko: .......................................................................................................... Siedziba/Adres: ........................................................................................................... Adres e-mail: ...................................................................................... Nr telefonu: ................................... Numer NIP: .................................
FORMULARZ OFERTOWY
na: Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie 1. Dane dotyczące oferenta Nazwa i siedziba oferenta: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. osoba uprawniona do kontaktu z Zamawiającym (imię i nazwisko, stanowisko): ……………………………………………………………………………………………………………………………….………………Nr tel………………………………………….………………………. Fax:………………………………………………………… Email:……………………………………………………………….REGON:……………………..………………………………….NIP.:…………………………………………………………………. 2. W odpowiedzi na zaproszenie oferuje wykonać przedmiotowe zamówienie na kwotę: Netto:………………………………….(słownie:…………….…………………………………………………………………….)podatek VAT……………………………… (słownie:……………………………………………………………………………) Brutto…………………………………….……(słownie:……………………………………………………………………………)
. Oświadczam że: - Zapoznałam/em się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń; - Zapoznałam/Em się z istotnymi dla zamawiającego warunkami ofert i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej ofert do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; - Posiadam wiedze i doświadczenie ; Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
……………............... ………………………….. Miejscowość i data Podpis
ZAŁĄCZNIK NR 3
Umowa Nr………………….
zawarta dniu ……………. w Ostrówku, pomiędzy Gminą Ostrówek z siedzibą w Ostrówku 115, 98 – 311 Ostrówek, reprezentowaną przez: - mgr inż. Ryszarda Turka - Wójta Gminy Ostrówek przy kontrasygnacie Skarbnik Gminy – Lidii Pawlak zwaną dalej „ Zamawiającym „ a firmą: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zwanym dalej „ Wykonawcą „ Niniejsza umowa została zawarta na podstawie art.4, pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( tj Dz. U z 2019r. poz. 1843) .
§ 1
1. Zamawiający powierza wykonanie, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace polegające na remoncie łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie, wg. załączonego kosztorysu. 2. Zanieczyszczenia stanowią własność wykonawcy i należy je wywieźć poza teren budowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t. j. Dz. U. 62 poz. 628 ze zm.).
§ 2 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie od 28.07.2020r., do dnia 21.08.2020r. Datą kończącą wykonanie prac remontowych jest protokół odbioru.
§3 Podpisanie protokołu nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie, Skrzynno 96, 98-311 Ostrówek w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
§4 1. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za zamówienie wysokości ……………… zł + podatek VAT w kwocie ………………….. zł łącznie do zapłaty ……………….. zł ( słownie: ……………………………………………….zł wg. załączonego kosztorysu.
§ 5 Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto bankowe Nr ………………………………………… ………………………………………………….. w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Fakturę należy wystawić na Gminę Ostrówek (nabywca) oraz Szkołę Podstawową im. T. Kościuszki w Skrzynnie (odbiorca)
§ 6 1. W razie zwłoki w wykonaniu, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 5% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki. 2. W razie niewykonania zlecenia Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 10% wartości umowy. 3. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego karę umowną.
§ 7 1. Zamawiający ma prawo kontroli i zgłaszania uwag do wykonywanych prac. 2. W przypadku wystąpienia w zamówieniu wad, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w ciągu 7 dni od podpisania protokołu. § 8 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami oraz postanowieniami oferty. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego całego zakresu robót.
§ 9 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego. §10 Spory mogące wynikać na tle stosowania niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego Zamawiającego.
§11 Niniejszą umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, z których 2 egz. otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umowa mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zamawiający Wykonawca Załącznik 2 - Remont łazienek w szkole w Skrzynnie - nakładczy.pdf |